Povinně zveřejňované informace
Základní škola Velké Meziříčí, Školní 2055, příspěvková organizace
Povinně zveřejňované informace
Povinně zveřejňované informace podle vyhlášky č. 442/2006, kterou se stanoví struktura informací zveřejňovaných o povinném subjektu způsobem umožňujícím dálkový přístup, ve znění pozdějších
předpisů, a podle § 5 odst. 1 a 2 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
Název:
Základní škola Velké Meziříčí, Školní 2055, příspěvková organizace
Důvod a způsob založení:
Organizace byla zřízena rozhodnutím Zastupitelstva města Velké Meziříčí dne 22. října 2002 s účinností od 1. 8. 2003. Hlavním účelem příspěvkové organizace je poskytování základního
vzdělávání dětí. Předmět činnosti základní školy je vymezen v § 44 zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (dále jen školský zákon)
v platném znění.
GDPR:
Pověřencem na ochranu osobních údajů školy je Mikroregion Velkomeziříčsko-Bítešsko, Radnická 29/1, Velké Meziříčí, kontaktní osoba JUDr.Diana Kutnerová, tel.566782013.
docx 40
kB - Kategorie zpracovávaných osobních údajů
Organizační struktura:
Organizační struktura školy dle ZP
Kontaktní spojení:
Základní škola Velké Meziříčí, Školní 2055, příspěvková organizace
Školní 2055, 594 01 Velké Meziříčí
Telefon: 566 782 320, 566 782 2322
E-mail: sekretářka@3zsvm.cz, reditel@3zsvm.cz
Případné platby lze poukázat:
škola: 165455812/0600
jídelna: 165455855/0600
FKSP: 165455679/0600
IČO: 70993092
DIČ: nebylo přideleno
Dokumenty:
pdf 1
MB - zřizovací listina
doc 1005
kB - výroční zpráva školy za rok 2014 - 2015
xls 118 kB - rozpočet školy za rok 2016
Žádosti o informace:
Informace se poskytují zveřejněním nebo na základě podání žádosti. Zveřejněnou informací se rozumí taková informace, která může být vždy znovu vyhledána a získána, zejména vydaná
tiskem nebo na jiném nosiči dat umožňujícím zápis a uchování informace, nebo pomocí telekomunikačního zařízení. Pokud žádost o poskytnutí informace směřuje k poskytnutí zveřejněné
informace, může pověřená osoba sdělit pouze údaje umožňující vyhledání a získání zveřejněné informace. V případě ústní žádosti tak učiní neprodleně, v případě písemné
žádosti nejpozději do 7 dnů ode dne doručení žádosti. Pokud žadatel trvá na přímém poskytnutí informace, musí mu být poskytnuta. Žádost může být podána ústně nebo
písemně, a to i prostřednictvím telekomunikačního zařízení. V případě ústní nebo telefonické žádosti poskytne pověřený pracovník informaci žadateli neodkladně, pokud ji má k
dispozici. Není ‐ li žadateli informace poskytnuta, nebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost
písemně. Písemná žádost musí obsahovat: označení adresáta, jméno a příjmení žadatele (příp. název a sídlo žadatele) a spojení na něho. Žádost musí být srozumitelná a
musí z ní být zřejmé, jaká informace je požadována. Neobsahuje-li písemná žádost tyto údaje, není podáním ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb. a ředitel ji bez dalšího
odloží. Pokud je žádost nesrozumitelná nebo příliš obecná, pověřený pracovník vyzve žadatele ve lhůtě do 7 dnů ode dne doručení žádosti, aby žádost upřesnil.
Neupřesní-li žadatel žádost do 30 dnů ode dne doručení výzvy, rozhodne pověřený pracovník o odmítnutí žádosti. Pokud je požadovaná informace mimo působnost ředitele školy,
pověřený pracovník žádost odloží a odložení žádosti a jeho důvod sdělí do 3 dnů žadateli. Pověřený pracovník poskytne žadateli informaci nejpozději do 15 dnů ode dne doručení
žádosti. V odůvodněných případech lze tuto lhůtu prodloužit maximálně o 10 dnů. Pokud bude rozhodnuto o neposkytnutí informace, lze podat odvolání k odboru školství,
mládeže a sportu Krajského úřadu kraje Vysočina prostřednictvím ředitele školy ve lhůtě 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí.
Pracovníci pověření poskytováním informací:
Mgr. Petr Blažek, ředitel školy
Ing. Lenka Dohnalová - sekretářka školy
doc 69 kB - SM-51
- Směrnice o poskytování informací
Příjem žádostí a dalších podání:
Stížnosti, oznámení a podněty přijímá a eviduje ředitel školy nebo jeho statutární zástupce v obvyklé pracovní době. Mohou být podány písemně, ústně, nebo v elektronické
podobě. Stížnosti podávané telefonicky se nepřijímají. O tom, zda budou vyřizovány nepodepsané stížnosti či stížnosti, z nichž není zcela zřejmé, kdo je stěžovatelem (anonymy),
rozhodne příjemce stížnosti. Ústní stížnosti, pokud nebudou vyřízeny ihned na místě, budou zapsány a dále chápány jako písemné. Příjemce stížnosti je povinen zajistit prošetření
stížnosti a do 30 dnů podat stěžovateli písemnou zprávu o vyřízení stížnosti. Ve složitých případech lze lhůtu pro vyřízení stížnosti prodloužit o dalších 30 dnů. V
odůvodněných případech lze lhůtu pro vyřízení stížnosti přerušit a určit jiný termín pro její vyřízení. O přerušení lhůty k vyřízení musí být stěžovatel vyrozuměn.
Pracovníci pověření poskytováním informací:
Mgr. Petr Blažek, ředitel školy
Ing. Lenka Dohnalová - sekretářka školy
doc 70 kB - SM-12- Směrnice o vyřizování stížností
Opravné
prostředky:
Odvolání proti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti lze podat do 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí (§ 16). Stížnost na postup
při vyřizování žádosti o informace (§ 16a) lze podat do 30 dnů od:
odkázání na zveřejněnou informaci (§ 6),
odložení žádosti (§ 14 odst. 5 písm. c),
sdělení o výši úhrady za poskytnutí informace (§ 17 odst. 3).
Odvolání i stížnost se podávají k nadřízenému orgánu prostřednictvím povinného subjektu. Opravné prostředky lze podat na stejných adresách jako žádosti o informace.
Formuláře:
docx 15
kB - Žádost o poskytnutí informací
doc 25 kB - Žádost o odklad povinné školní docházky
doc 23 kB - Žádost o pokračování žáka v základním vzdělání
doc 25 kB - Žádost o přestup dítěte do naší ZŠ
doc
32 kB - Žádost o přijetí dítěte do ZŠ
doc 27
kB - Žádost uvolnění z Tv
Popisy postupů - návody pro řešení životních situací:
Portál veřejné správy - životní situace jsou strukturované popisy řešení úkonů ve vztahu k orgánům veřejné moci.
Jednotlivé popisy mají přesně danou strukturu, kterou při zveřejnění zadává a za správnost návodu odpovídá vždy uvedený zveřejňující subjekt.
Předpisy:
Zákon č.
561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon)
Zákon č.
106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
Zákon č. 110/2019 Sb., o zpracování
osobních údajů
Zákon č. 218/2003 Sb., o odpovědnosti
mládeže za protiprávní činy a o soudnictví ve věcech mládeže a o změně některých zákonů (zákon o soudnictví ve věcech mládeže)
Zákon č. 373/2011 Sb., o specifických
zdravotních službách
Zákon č. 500/2004 Sb., správní řád
Zákon
č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů
doc 153
kB - SM-02 - Školní řád Základní školy Školní 205, Velké Meziříčí
Úhrady za poskytování informací:
Sazebník úhrad za poskytování informací podle § 17 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím ze dne 11. května 1999. Žadatel o informaci uhradí náklady spojené s vyhledáváním informací, pořízením kopií, opatřením technických nosičů dat a s odesláním informací žadateli apod. ve výši 100 Kč/hod (nebo poměrnou část).
Sazby za kopírování:
Formát A4 1,50 Kč/str. 3,- Kč/oboustranně
Formát A3 3,- Kč/str. 6,- Kč/oboustranně
Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999Sb.
docx 14
kB - Výroční zpráva 2013
docx 14
kB - Výroční zpráva 2014
docx 14 kB - Výroční zpráva 2015